Rendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések

Megrendelése nem érkezett meg?

Amennyiben megrendelését már feladtuk, de nem érkezett meg Önhöz, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb.

Felvesszük a kapcsolatot a szállítási partnerünkkel, hogy tájékoztatást kérjünk a küldeményről és megoldást találjunk a mielőbbi kézbesítésre.

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

E-mail: eupcb@eurocircuits.hu
Telefon: +36 36 531 571
Chat: Weboldalunk böngészése során azonnali ügyfélszolgálati segítséget kérhet bármikor a chat ablak aktiválásával.

Elfelejtettem stencilt rendelni. Van lehetőségem ezt utólag pótolni?

Stencil rendelésre a PCB megrendelést követően is van lehetőség. Ehhez kérjük, először jelentkezzen be fiókjába!

Ezt követően a bal oldali menüből válassza ki az “ÁRKALKULÁCIÓ ÉS RENDELÉS”, majd a “Stencil rendelés” menüpontot. A megnyíló felületen a “Stencil rendelése meglévő PCB-hez” opciónál kattintson az “Árkalkulátor” gombra.

Order Stencils - web

Ezután egy új ablak nyílik meg, ahol a “Kiválaszt” gombra kattintva választhatja ki azt a rendelést, amelyhez stencilt szeretne hozzáadni.

Select Job Order Stencils - web

A megjelenő “Stencil szolgáltatás” ablakban adja meg a stencil(ek) paramétereit, majd kattintson a “Kosárba tesz” gombra, és kövesse a rendszer utasításait a rendelés véglegesítéséhez!

Stencil service - web

Hol a megrendelésem? Mit jelentenek a különböző rendelési állapotok?

A megrendelése aktuális állapotát könnyedén ellenőrizheti az Eurocircuits fiókjába történő bejelentkezést követően.

A bal oldali menüben válassza a „CALCULATE AND ORDER” (Árkalkuláció és rendelés), majd a „View running orders” (Folyamatban lévő rendelések) menüpontot.

Ezzel egy új ablakban megjelenik a futó megrendelései listája, olyan információkkal, mint a rendelés száma, a PCB neve, a rendelés státusza, valamint a várható szállítási időpont.

Running Orders

A részletes állapot megtekintéséhez jelölje ki a megrendelés száma melletti négyzetet, majd válassza a fent látható „History” (Eseménytörténet) menüpontot, vagy kattintson közvetlenül a megrendelés állapotára a sorban.

Running order status - web

Ezzel megnyílik egy felugró ablak, ahol áttekintheti a megrendelése állapotát. A „Back” (Vissza) gombbal pedig bármikor visszatérhet a „Running orders” (Folyamatban lévő rendelések) oldalra.

Running Order history window - web

Amennyiben részletesebb leírást szeretne a „Status” (Állapot) oszlopban feltüntetett állapotokról, kattintson a fent található „Status details” (Megrendelés állapotai) menüpontra.

Status details selection - web

Ekkor egy felugró ablakban megjelenik az összes lehetséges rendelési állapot részletes leírása.

Status details - web

Mit értünk átfutási idő alatt?

Az átfutási idő a gyártáshoz szükséges munkanapok száma. Első napja a megrendelés beérkezését követő munkanap. A szállítási határidő pedig a gyártás utolsó napját jelenti, vagyis amikor a kész nyomtatott áramköri lapok átadásra kerülnek a szállítást végző partnerünknek.

Például: Egy pénteki napon leadott, 3 munkanapos átfutási idővel rendelkező megrendelés átfutási idejének kezdete a következő hét első munkanapján esedékes. Normál esetben tehát hétfőn kezdődik meg a megrendelés feldolgozása és a kiszállítás szerdán (nap végén) esedékes, amennyiben az érintett 3 nap egyike sem munkaszüneti nap.

Fontos megjegyezni, hogy az átfutási időt a vevő hibájából fellépő dokumentációs problémák is befolyásolhatják. Az eredeti átfutási idő tartásához tehát elengedhetetlen a gyártásra alkalmas dokumentáció biztosítása.

Munkanapokról hétfőtől péntekig beszélünk, az ünnepnapokat kivéve.

Miként végzi a szállítást az Eurocircuits?

A kézbesítés általában futárszolgálattal történik, de adott esetben más módszer is alkalmazható.

A szállítási költség a kész megrendelés becsült súlyán alapul, és a megrendelés leadásakor kerül kiszámításra.

További információkért tekintse meg a Szerződési feltételek 5. pontját.

Hogyan adhat le visszatérő megrendelést?

Visszatérő megrendelés leadásához először jelentkezzen be fiókjába.

A bal oldali menüből válassza az “ÁRKALKULÁCIÓ ÉS RENDELÉS” menüpontot, majd kattintson a “Visszatérő rendelések/Előzmények” menüpontra. Itt korábbi rendeléseinek listáját láthatja.

Visszatérő rendelés/Előzmények

A visszatérő megrendelés leadásához egyszerűen jelölje be az adott tétel bal oldalán található négyzetet, majd kattintson a képernyő tetején található “Visszatérő megrendelése” gombra.

Visszatérő rendelés

Ezt követően megnyílik a PCB Visualizer, ahol megtekintheti a rendelés részleteit és az árat stb.

Visszatérő rendelés - PCB Visualizer

Amennyiben mindent rendben talál, válassza a “Tovább az összefoglaláshoz” gombot és helyezze a munkát a kosárba. Ezután a “Bevásárlókosár” menüpontra kattintva azonnal elküldheti megrendelését.

Hogyan tölthető fel új adatfájl dokumentációs visszajelzés megoldásaként?

Tekintse meg Dokumentációs visszajelezés használati útmutatónkat, ahol bemutatjuk a dokumentációs visszajelzés ablak elemeit és működését.

How can I add/change my Purchase References (PO)?

You can add or change the purchase reference for an item in your shopping basket or for a running order until the status of the order says “Production Finish”.  How to do this?

  • Go to your shopping basket or to the list of your running orders
  • Select the item or order and click the black button “edit administrative details”.
  • Now you can add your references.

It is important that these fields are activated to be shown in your account (sometimes they are hidden). If only the PCB name appears, please contact the power user of the account. He can activate these fields. (He can do this via “manage profile”).

Módosítható a rendelési mennyiség? Megváltoztatható a szállítási dátum? Törölhető a rendelésem? Cserélhetők a fájlok?

Ez a megrendelés aktuális állapotától függ.

Amennyiben az adatok előkészítése már befejeződött, vagy a megrendelése már gyártás alatt van, sajnos nincs lehetőség módosításra.

Azt megelőzően a módosítást legegyszerűbbn az online ügyfélfiókján keresztül végezheti el:

  • Kattintson a “Folyamatban lévő rendelések” menüpontra!
  • Válassza ki a módosítani kívánt megrendelést a bal oldali négyzet bejelölésével!
  • Kattintson az oldal tetején található “Rendelés módosítása” gombra! (Fontos: ne a PCB Visualizeren keresztül próbálja meg módosítani a rendelést, mivel ott folyamatban lévő rendelések esetén a változtatások nem kerülnek mentésre!)
  • A rendszer jelezni fogja, módosítható-e még a rendelés.
  • Amennyiben a módosítás még lehetséges (a „specifikációk módosítása” gombra kattintva), akkor a rendelés automatikusan visszakerül a Bevásárlókosárba. (Fontos: ebben az állapotban a rendelés már nem lesz folyamatban.)
  • Ezt követően a Bevásárlókosárban lehetősége van módosítani a rendelési adatait, átfutási időt, illetve új dokumentációt is feltölthet a PCB Visualizer segítségével.
  • Végül rendelje meg ismét a tételt, amely ezt követően új rendelési számmal megjelenik a “Folyamatban lévő rendelések” menüpont alatt.

Módosítható a szállítási cím?

Igen! Mindazonáltal folyamatban lévő rendelés esetében a szállítási cím módosítása addig lehetséges, amíg a gyártás be nem fejeződött. Mi a menete?

  • Kattintson a Folyamatban lévő rendelések menüpontra!
  • Válassza ki a megrendelést, és kattintson a fenti Rendelés módosítása gombra.
  • A felugró ablakban kattintson a Szállítási cím módosítása gombra, majd válasszon ki egy másik szállítási címet a legördülő menüből.

Amennyiben olyan új címre szeretne szállítást kérni, amely az említett legördülő menüben nem látható, a Profil kezelése menüpont alatt kell először rögzíteni az új címet, amit a fiók adminja tud megtenni. Szükség esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink egyikén!