Ha a csatolt adatokban valami hibát találunk vagy eltérést a rendelés adataiban nem tudjuk elindítani a gyártást. Ügynevezett “Exception” készítünk és a terméket “félretesszük”, míg meg nem oldódik az exception.
Lehetséges hiba okok:

  • a csatolt adatok nem teljesek – pl: a fúró file hiányzik
  • az adatok nem egyértelműek – pl: top és bottom oldali rétegek nem egyértelműen vannak definiálva
  • a terv nem felel meg a választott szolgáltatás előírásainak – pl: a legkisebb vezető és maradékgyűrű a minimum érték alatt van
  • eltérés van a közölt adatok és a rendelés adatai között – pl: a rendelés adataiban 2 oldali pozíció van bejelölve, de a file csak 1 oldalit tartalmaz


Minden szolgáltatáshoz tartozik egy előírás, mely tanácsot ad, hogy jó adatokat tudjon készíteni. Kérdés esetén megnézheti a szolgáltatások áttekintését és a tervezési tanácsokat.

Az exception minden részletét megtalálja és megoldhatja közvetlenül WEB oldalunkon.

Egy automatikusan generált e-mailt küldünk Önnek, mely tartalmazza a rendeléshez tartozó exception részleteit. Az e-mailt annak a user-nak az e-mail címére küldjük ki, amelyik user a rendelést elhelyezte a rendszerben. Az e-mail-ban található link közvetlenül a bejelentkezési oldalra viszi a WEB oldalon. Jelentkezzen be és a “vevői jelentést” a képernyőn fogja látni.

Azonnal láthatja, hogy van egy exception valamelyik rendeléséhez.

Amint elkészül az exception dokumentáció a rendelés “hold” állapotba kerül. A szállítási dátum automatikusan tolódik a szállítási napoknak megfelelően, amikor megoldja az exceptiont. Ha nem kapunk időben választ a rendszer automatikusan küld napi emlékeztetőt annak a user-nak az e-mail címére, aki elhelyezte a rendelést, valamint a főfelhasználónak. Ezért nagyon fontos, hogy az oldalon megadott e-mail címek pontosak és napra készek legyenek.

Járjon el az alábbiak szerint:

Az exception megtalálásához be kell lépnie WEB oldalunkon. Kattintson a “dokumentációs problémákra”. Ekkor látni fog egy listát az összes nyitott exception-ról. Válassza ki az aktuális exception-t és kattintson az “exceprion részletei” gombra a képernyő tetején.
Ekkor megjelenik egy standard (előre meghatározott)problémasor rövid leírással a lehetséges megoldásokkal. Ahhoz, hogy megtalálja az exception pontos részleteit keresse meg a file-ok csatolása négyzetet és kattintson a zöld színű letöltési linkre. Ez a link megnyit egy Word dokumentumot, melyben a probléma le van írva a lehető legérthetőbben lehetőség szerint képekkel illusztrálva és megoldási javaslatokkal, hogyan tudja megoldani az exception-t.

Az exception megkeresése.

Sok esetben az első lépés a megoldás elkezdéséhez, hogy az adatokat módosítani kell.

Meg kell oldania a problémát a képernyőn megjelenő gombbal (nem az e-mail-ban küldöttel vagy a “tegyen fel egy kérdést” funkcióval). Számos standard megoldás lehetséges, melyeket a képernyő fenti részén talál: RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, ÚJ AJÁNLAT LÉTREHOZÁSA, MEGERŐSÍTÉS VAGY RENDELÉS TÖRLÉSE.

RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA:: akkor használja ezt a funkciót, ha a rendelés file-it és/vagy a rendelés adatait kívánja lecserélni.
Kattintson a gombra és megjelenik az eredeti rendelés a képernyőn. Módosítsa a kártya paramétereit és csatolja föl a korrekt, javított file-t (kérjük a teljes dokumentációt csatolja ne csak a kijavított rétegeket). A szállítási határidő a szállítási napoknak megfelelően automatikusan tolódik, amikor megoldotta az exception-t, de a szállítási napokat lecserélheti pl: 10 napról 7 napra.

ÚJ AJÁNLAT LÉTREHOZÁSA:: Akkor használja ezt a funkciót, ha a feltöltött adatok és a rendelés adatai nem egyeznek (pl. eltérő méretek, helytelenül megadott maró méret stb.)
Ebben az esetben lecseréljük a rendelés adatait és újrakalkuláljuk az árat. Kattintson a gombra, hogy megjelenjen az új ajánlat. Azután kattintson az “elfogad” gombra a képernyőn, hogy folytatódhasson a megrendelés.

Javaslataink MEGERŐSÍTÉSE. Ön a Word dokumentumban általunk javasolt megoldásokat elfogadja. Ebben az esetben Önnek nem kell semmit tennie csak a megerősítés gombra kattintania.

TÖRLÉS: Törölheti a rendelést. A törlés végleges.
Miután megoldotta az exception-t a WEB oldalon keresztül a termék az előkészítési fázisba kerül. Javasoljuk, hogy az exception megoldása után ellenőrizze, hogy a termék a “futó rendelések” fül alá került. Ha a terméket a futó rendelések alatt találja biztos, hogy jól oldotta meg az exception-t. Így már folytatódhat a gyártásra való felkészítés remélhetőleg már a jó adatokkal.

Ha egy exception nem lesz megoldva a szállítási határidőig a rendelést töröljük.

Ha egy exception-el bármi kérdése van forduljon hozzánk bizalommal a eupcb@eurocircuits.hu e-mail címen.