Beültetés

Beültetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fájlokra van szükség beültetéssel rendelt PCB esetén?

A PCB dokumentációján túlmenően BOM és CPL fájlokat kell feltölteni a pontos árképzés és gyárthatóság érdekében. (BOM sablon letöltése)

Kérjük, tekintse meg a Visualizer eszközök használati útmutató lapunkat a feltöltéssel kapcsolatos további információkért.

Dokumentumok letöltése

Tanúsítványok, nyilatkozatok, adatlapok, használati utasítások, stb.

Hol találhatja meg az alapanyag adatlapokat?

Az általunk használt alapanyagokra, forrasztásgátló lakkra, stb. vonatkozó összes specifikációs adatlapunk megtalálható a letöltési oldalon.

Hol találhatja meg az eC-berendezésekhez tartozó dokumentumokat?

Az eC-berendezéseinkhez tartozó összes használati és biztonsági utasítás, illetve szoftver megtalálható a letöltési oldalon.

Hol találhatja meg az Eurocircuits megfelelőségi nyilatkozatait?

A gyártóegységeinkre vonatkozó összes megfelelőségi nyilatkozat megtalálható a letöltési oldalon.

Hol találhatja meg az Eurocircuits minőségi tanúsítványait?

A gyártóegységeinkre vonatkozó összes minőségi tanúsítványunk megtalálható a letöltési oldalon.

eC-Wiki

Hasznos információk

Átvezető furatok mérete csökkenthető

Az átvezető furatok tűrése +0.10 mm/-0.30 mm, így a megfelelő maradékgyűrű biztoítása érdekében átmérőjük csökkenthető.

Alapértelmezettként minden 0.45 mm-es vagy annál kisebb furatot átvezető furatnak tekintünk. Amennyiben 0.45 mm vagy annál kisebb kész átmérőjű alkatrészfuratokat szeretne rendelni, kérjük, módosítsa az árkalkulátorban a “Furatok =< csökkenthetõk” opciót a Technológia részben, hogy jelezze a legnagyobb furatot, amelyet átvezető furatként kezelhetünk. További információkért kérjük, tekintse meg a következő oldalakat:

Az összevonási feltételek nem teljesülnek

Amennyiben az összevonási feltételek nem teljesülnek akkor a dokumentáció olyan paramétereket tartalmaz, amely nem teszi lehetővé, hogy az más munkákkal összevonjuk a gyártás során. Ez az ár növekedését eredményezheti, amit pénzérme ikon jelez a rendelési felületen.

További információkért kérjük, tekintse meg A rendelésösszevonás története című oldalunkat.

Che Ni/Au szelektív/teljes felületen – Melyiket válassza?

További információkért kérjük, tekintse meg A megfelelő felületfémezés kiválasztása című oldalunkat.

Kiinduló és végső rézvastagság?

A kiinduló rézvastagság a rézfólia vastagságával egyenértékű, árkalkulátorunkban ez kerül megadásra a rendelési folyamat során. A megfelelő vastagság kiválasztása a tervezéstől függ, és eltérő lehet a PCB belső és külső rétegei esetében. A végső rézvastagság a belső rétegek esetében jelentős mértékben nem változik, külső réteg esetében azonban a rézvastagság nő a galvanizálás során.

További információkért tekintse meg következő oldalainkat:

Maradékgyűrű (OAR / IAR)

OAR = Outer Annular Ring (Külső réteg maradékgyűrű) Bővebben

IAR = Inner Annular Ring (Belső réteg maradékgyűrű) Bővebben

További információkért tekintse meg PCB tervezési útmutató – Furatozás és Osztálybasorolás oldalainkat.

Mit kell tudni az UL jelölésről?

Az UL jelölést az Underwriters Laboratories adja ki, amely egy független globális biztonságtudományi vállalat. Több mint egy évszázados szakértelemmel rendelkezik a biztonsági megoldások innovációjában a villamos energia nyilvános adoptációjától a fenntarthatóság, a megújuló energia és a nanotechnológia új áttöréseiig.

Az UL a biztonságos élet- és munkakörnyezet előmozdítása mellett elkötelezett, és fontos módon segíti az emberek, termékek és helyek védelmét, megkönnyítve a kereskedelmet és biztosítva a nyugalmat.

Amennyiben a megrendelő másként nem jelzi, az UL logó a pozíció rétegen kerül elhelyezésre.

Részletek

Ólommentes felületfémezés

Eurocircuits a következő ólommentes felületfémezéseket kinálja:

  • Ólommentes HAL
  • Kémiai arany (ENIG)
  • Kémiai ezüst

“Bármilyen ólommentes fémbevonat” ajánlatunk keretében pedig költséghatékony opciót kínálunk, amely során az Eurocircuits dönt a felületfémezés fajtájáról az aktuális terheltség és gyártástervezési szempontok figyelembevételével.

PCB Visualizer – Oktatási videó 1

Wim De Greve, az Eurocircuits fejlesztési vezetője elmagyarázza, hogyan működik a PCB konfigurátor, és milyen funkciók állnak rendelkezésére, hogy a megrendelés leadása előtt konfigurálhassák és vizualizálhassák nyomtatott áramköri lapjaikat.

Online eszközeinkről szóló sorozatunk második epizódját a magyarországi gyártóüzemben 2018 januárjában forgattunk:

  • PCB konfigurátor
  • PCB Visualizer
  • Osztálybasorolás szerkszető
  • Rétegfelépítés szerkesztő
  • Kontúr szerkesztő

PCB Visualizer – Oktatási videó 2

Wim De Greve, az Eurocircuits fejlesztési vezetője elmagyarázza, hogyan működik a PCB konfigurátor, és milyen funkciók állnak rendelkezésére, hogy a megrendelés leadása előtt konfigurálhassák és vizualizálhassák nyomtatott áramköri lapjaikat.

Online eszközeinkről szóló sorozatunk második epizódját a magyarországi gyártóüzemben 2018 januárjában forgattunk:

  • PCB ellenőrző
  • Galvanizálási mutató
  • Fúró és slot szerkesztő
  • Panel szerkesztő

PCB Visualizer – Oktatási videó 3

Wim De Greve, az Eurocircuits fejlesztési vezetője elmagyarázza, hogyan működik aPCB konfigurátor, és milyen funkciók állnak rendelkezésére, hogy a megrendelés leadása előtt konfigurálhassák és vizualizálhassák nyomtatott áramköri lapjaikat.

Online eszközeinkről szóló sorozatunk harmadik epizódját a magyarországi gyártóüzemben 2018 januárjában forgattunk:

  • Jelölés szerkesztő
  • PIXture szerkesztő
  • Paszta szerkesztő

Hogyan tudok...?

Kerülje el a későbbi fennakadásokat!

Hogyan adhat meg többrétegű felépítést?

A PCB rétegfelépítése általában előre van definiálba a PCB Visualizerben a dokumentáicó feltöltésekor. Amennyiben alternatív felépítésre van szüksége, akkor használhatja a PCB konfigurátorban található Rétegfelépítés szerkesztő eszközünket.

Hogyan adhat meg többrétegű felépítést?

Hogyan ellenőrizheti dokumentációját mielőtt elküldené megrendelését?

Jelentkezzen be felhasználói fiókjába weboldalunkon (vagy hozza létre profilját), majd töltse fel dokumentációját a PCB Visualizerbe, és ellenőrizze az adatokat a PCB konfiguráló és a PCB ellenőrző segítségével.

Hogyan ellenőrizze beültetési megrendelésének alkatrész-beszerzési állapotát?

A PCB beültetési mmegrendeléséhez szükséges alkatrészek elérhetőségének ellenőrzéséhez egyszerűen kövesse az alábbi lépéseket.

1. lépés: Lépjen be felhasználói fiókjába, és kattintson a “Folyamatban lévő rendelések” menüpontra.

Felhasználó fiók - Áttekéntés

A folyamatban lévő rendelések ezután listázásra kerülnek.

Ebben az áttekintésben láthatja, hogy a megrendelését 3 különböző részre osztottuk.

  • PCB megrendelés (EC szám – E betűvel kezdődő 7 számjegyű azonosító)
  • Beültetési megrendelés (EC szám “-A” végződéssel)
  • Alkatrész megrendelés (EC szám “-B” végződéssel)

2. lépés: Kattintson az alkatrész megrendelés aktuális státuszára az “Állapot” oszlopban

Folyamatban lévő rendelések

3. lépés: Nézze meg az egyes alkatrészek állapotát, hogy ellenőrizhesse az alkatrészek rendelkezésre állását.

Itt láthatja az alkatrészek elérhetőségének állapotát a megrendeléséhez.

Lehetséges státuszok:

  • Raktáron (In Stock)
  • Szállításra vár a beszállítótól (Awaiting delivery from supplier)
  • Szállításra vár a vevőtől (Awaiting delivery from customer)
  • Részben leszállítva a vevőtől (Partially delivered from customer) – Amikor az Eurocircuits a megrendelés befejezéséhez szükséges alkatrészeknek csak egy részét kapta meg.
MEGJEGYZÉS

Amennyiben a megrendelését csak a rendelkezésre álló alkatrészekkel, hiányosan szeretné folytatni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Felhasználói fiók - Alkatrészek áttekintése

Hogyan határozhat meg a slotokat (PTH/NPTH) és belső marásokat? Felárba kerülnek?

Kérjük, kövesse az alábbi linket, ahol a mechanikai megmunkálásokkal kapcsolatos információkról bővebben tájékozódhat. Ezek növelhetik a PCB költségeit.

Mechanikai réteg (PCB tervezési útmutató)

Hogyan kérhet UL jelölést? Felárba kerül?

Kérjük, kövesse az alábbi linket az Eurocircuits Jelölés szerkesztőjének használati útmutatójához. A szerkesztővel hozzáadhatja a kívánt jelöléseket a nyomtatott áramköri lap dokumentációjához, az UL jelölést is beleértve. Ezek növelhetik a PCB költségeit.

Jelölés szerkesztő (Visualizer eszközök használati útmutató)

Hogyan rendelhet stencilt?

Miután az adatok feltöltésre kerültek a PCB Visualizerbe, PCB Configurator fülön válassza ki a Stencil szekciót, ahol bejelölheti a kívánt top és/vagy bottom oldali stencilt.

A PCB Checker fülön található Paszta szerkesztőnk segítségével akár módosíthatja paszta adatait.

Hogyan rendelhet vevői panelt?

Kérjük, kövesse az alábbi linket, ami a montírozott nyomtatott áramköri lapok rendeléséhez nyújt segítséget.

Panelizálási útmutató

Kezdő lépések

Hogyan válhat az Eurocircuits ügyfelévé és miként adhatja le első megrendelését?

A PCB Visualizer megnyitásakor hibaüzenetet kap, hogy a böngésző nem támogatott

A PCB Visualizer HTML5 jelölőnyelvet használ, amit az Internet Explorer régebbi verziói nem támogatnak.

Javasoljuk a Google Chrome vagy a Firefox böngésző használatát a problémamentes működés érdekében, hiszen ezen két böngészőn végezzük a legaktívabban a PCB Visualizer hibakeresését.

Előre kell fizetni az első megrendelést?

Általában nem kérünk előleget.

Előrefizetést azonban kérhetünk a profil állapotától függően.

Ennek ellenőrzéséhez kérjük, jelentkezzen be az Eurocircuits fiókjába, válassza a bal oldali menüben a Pénzügy, majd a Hitelkeret státusza menüpontot.

Hogyan adhat le rendelést? A regisztráció után azonnal leadható megrendelés?

IGEN.

Bármely szolgáltatásunk igénybevételéhez adja meg a PCB adatait az online árkalkulátorban az árkalkulációhoz. Csatolja az adatokat és tegye a megrendelést a kosarába (a PCB Visualizer segítségével ellenőrizheti az összes részletet és máris megtekintheti a PCB előnézeti képét).

Menjen tovább a pénztárhoz, ahol a regisztrációs adatait kérjük majd (cégnév, név, cím, stb.) Regisztrálhat privát (magánszemély) vagy céges felhasználói profilt. Pontos adószámát céges profil esetében mindenképpen tüntesse fel.

Miután elküldte megrendelését, ellenőrizzük a megadott adminisztrációs adatokat és a feltöltött dokumentációt.

Amennyiben minden rendben van, megnyitjuk Önnek a QuickStart hitelszámlát, és késedelem nélkül folytatjuk a megrendelését.

Önnek nem kell előre fizetnie. A termék kiszállításakor fogunk Önnek számlát kiállítani, melyet a szállítást követő néhány napon belül e-mailben küldünk.

Hogyan fizethet a megrendelésért?

Számláit a következő fizetési módok valamelyikével egyenlítheti ki:

  • Banki átutalás: A számlák kiegyenlítése banki átutalással a számlák alján feltüntetett számlaszámok egyikére történhet. A megadott két számlaszám közül tetszőlegesen választhat attól függően, hogy forintban vagy euróban szeretne fizetni. Kérjük, a tranzakció hivatkozási számaként minden esetbe adja meg a számla azonosítószámát.
  • Online fizetés bankkártyával: Eurocircuits fiókjában a Pénzügy menüpont alatt tudja kilistázni nyitott számláit. Válassza ki azt a számlát, amelyet bankkártyával szeretne fizetni, és nyomja meg az Online fizetés gombot. Ez végig fogja vezetni Önt az online fizetés folyamatán. A művelet teljesen biztonságos és a Multisafepay által működtetet

Belföldi szállítások esetén a számla végösszege 27%-os ÁFA-t tartalmaz.

Hogyan kérhet segítséget?

Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal a következő elérhetőségek valamelyikén:

  • E-mail: eupcb@eurocircuits.hu
  • Telefon: +36 36 531 571
  • Chat: Weboldalunk böngészése során azonnali ügyfélszolgálati segítséget kérhet bármikor a chat ablak aktiválásával.

További elérhetőségeinket ide kattintva érheti el.

Hogyan történik az árkalkuláció? Regisztrációhoz kötött-e?

Weboldalunk kezdőlapján egyrészt lehetősége van gyors kalkulációra, ami hozzávetőleges árat ad csupán a mennyiség, átfutási idő, PCB méret és rétegszám megadásával, melyhez a standard FR4 gyártási technológiát vesszük alapul.

Másrész a jobb felső sarokban található Árkalkulátor gombra kattintva részletesebb árkalkulációra van lehetősége, amely a szolgáltatásválasztó oldalra vezeti Önt, ahol a nyomtatott áramköri lapra vonatkozó minden paramétert megadhat.

Bejelentkezés vagy regisztráció csak akkor válik szükségessé, amikor a kalkulációt kosárba kívánja helyezni.

Attól a pillanattól kezdve Ön is profitálhat PCB Visualizerünk előnyeiből, amellyel elemeztetheti dokumentációjét (DRC/DFM). Csatolja a PCB adatait az árkalkulációhoz a bejelentkezés után és a kosárba mentés előtt. Az árkalkuláció folyamatát a főoldalről is elindíthatja a dokumentáció behúzásával.

Melyik PCB szolgáltatást válassza?

Mire van szüksége?

Először is el kell döntenie, hogy milyen alapanyagot szeretne használni a nyomtatott áramköri lapjához. Az FR-4 a standard alapanyag, de speciális alkalmazásokhoz más anyagokat is kínálunk, amelyeket lentebb gyűjtöttünk össze.

Standard FR-4 alapanyag pooling szolgáltatások

  • PCB proto  Dedikált prototípus pooling szolgáltatás 3 munkanapos (PCB) vagy 6 munkanapos (PCBA) standard szállítási határidővel.
    1-5 darab PCB/PCBA – 2 vagy 4 rétegű – Ólommentes felületfémezés
  • DEFINED IMPEDANCE pool  Gyors átfutású megoldás meghatározott karakterisztikájú és impedanciájú nyomtatott áramköri lapok számára.
    4, 6 vagy 8 réteg és online impedancia kalkulátor
  • STANDARD pool  A lehetőségek legszélesebb választéka 16 rétegig.
    Más Tg érték, finomabb rajzolat, több réteg, nagyobb darabszám, stb.

Speciális alapanyag pooling szolgáltatások

  • RF pool – Isola I-TERA és Rogers 4000 sorozatú alapanyagok nagyfrekvenciás áramkörökhöz.
    Speciális alapanyagok a pooling szolgáltatások költésgelőnyeit megtartva.
  • SEMI-FLEX pool   4 rétegű nyomtatott áramkörök flexibilis telepítéshez.
    7 munkanap (PCB) vagy 12 munkanap (PCBA) standard szállítási határidő.
  • IMS pool – Alumínium hordozóra gyártott, egyrétegű nyomtatott áramkörök.
    Prototípusok és kis sorozatok elfogadható áron a pooling feltételeknek köszönhetően.

Nem találja itt, amit keres?

Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal a következő elérhetőségek valamelyikén:

  • E-mail: eupcb@eurocircuits.hu
  • Telefon: +36 36 531 571
  • Chat: Weboldalunk böngészése során azonnali ügyfélszolgálati segítséget kérhet bármikor a chat ablak aktiválásával.
Mi a leggyorsabb átfutási idő?

A leggyorsabb átfutási idő a választott szolgáltatástól és még inkább a választott technológiától függ.

Az általunk kínált leggyorsabb szállítási idő 2 munkanap a PCB proto szolgáltatásunkban, amely 2 és 4 rétegű, szereletlen nyomtatott áramköri lapokra terjed ki, forrasztásgátló lakkal és pozíció réteggel, valamint 1, 2, 3, 4 vagy 5 darab esetén. Beültetés esetén 6 munkanapos átfutási idővel érthető el PCB proto szolgáltatásunk.

PCB gyártási és beültetési szolgáltatásainkról itt tájékozódhat bővebben.

Rendelhet nyomtatott áramköri lapokat magánszemélyként?

Természetesen magánszemélyként is van lehetősége regisztrálni oldalunkra és rendelést leadni. Ebben az esetben a privát felhasználói fiókot válassza a céges helyett.

Belföldi szállítások esetén a számla végösszege 27%-os ÁFA-t tartalmaz.

PCB gyártás

Eurocircuits PCB gyártási lehetőségek

Az Eurocircuits gyárt flexibilis PCB-t?

Az Eurocircuits SEMI-FLEX nyomtatott áramköri lapokat kínál.

A részletekért kattintson a következő linkre:

SEMI-FLEX pool szolgáltatás

Félbevágott furatok, élfémezés, réz a kártya széléig rendelhető?

Az Eurocircuits kínálja ezeket a szolgáltatásokat. Kérjük, kattintson a következő linkre bővebb információkért:

A réz és a kártya széle

Hol találhatja meg az alapanyagok adatlapjait?

Az általunk használt alapanyagokra, forrasztásgátló lakkra, stb. vonatkozó összes specifikációs adatlapunk megtalálható a következő linken:

Letöltések

Megfelelőségi tanúsítvány kérhető a PCB-hez?

Az Eurocircuits által gyártott minden egyes nyomtatott áramköri laphoz/vevői panelhez PCB Passport kérhető, amelyen megtalálhatók a használt alapnyagok, a gyártási lépések, stb.

További információ az alábbi linken érhető el:

Minőségbiztosítás

Melyek a szolgáltatások specifikációi, beleértve az IMS, RF és SEMI-FLEX poolt is?

Szolgáltatásinkról részletes információkat a következő linken tudhat meg:

PCB gyártás és beültetés

Milyen alapanyagok, vastagságok, felületfémezések állnak rendelkezésre?

Szolgáltatásinkról részletes információkat a következő linken tudhat meg:

PCB gyártás és beültetés

Milyen minőségi tanúsítványokkal rendelkezik az Eurocircuits?

A gyártóegységeinkre vonatkozó összes minőségi tanúsítványunk megtalálható a letöltési oldalon:

Minőségi tanúsítványok

Zsákfuratok és eltemetett furatok elérhetőek az Eurocircuits-nél?

IGEN.

Az Eurocircuits gyárt nyomtatott áramköri lapokat zsákfurattal és eltemetett furattal.

Bővebben:

Zsákfuratok és eltemetett furatok (Szakkifejezések és rövidítések)

Rétegfelépítés szerkesztő (Visualizer eszközök használati útmutató)

Pénzügy és adminisztráció

Pénzügyi és adminisztratív kérdések

A számlák az ÁFA-t tartalmazzák?

IGEN.

Belfőldi számláink 27%-os ÁFA-t tartalmaznak.

Hogyan adhat hozzá új felhasználót meglévő fiókjához?

Új felhasználó hozzáadásához kérjük jelentkezzen be felasználói fiókjába.

Miután bejelentkezett, válassza ki a bal oldali menüben a “Profil beállítása” menüpontot, majd a lenyíló menüben ismételten. A megnyitott oldalon a “Vevő” fül lesz aktív.

Kattintson a “Felhasználók” fülre. Itt látni fogja a jelenlegi felhasználók listáját. Kattintson az “Új kapcsolat hozzáadása” gombra. Miután kiválasztotta, alul egy űrlap nyílik meg. Töltse ki a *-gal jelölt mezőket mind a “Kapcsolati információk”, mind a “Felhasználói információ” fülön.

Ne felejtse el menteni a változatásokat a “Mentés” gombra kattintva.

Hogyan kezelheti felhasználó profilját?

Felhasználó profilját a Profil beállítása menüpont alatt kezelheti, amit bejelentkezés után érhet el.

Ne felejtse el menteni a változatásokat a “Mentés” gombra kattintva.

Hol módosíthatja hírlevél preferenciáit?

Hírlevél preferenciáit a “Profil beállítása” menüpont alatt módosíthatja, amit bejelentkezés után érhet el felhasználói fiókjában.

Bővebben

Hol találja függőben lévő számláit?

Függőben lévő számláit vagy a teljes számlázási előzmenyeket a Pénzügy menüpont alatt ellenőrizheti, amit bejelentkezés után érhet el felhasználói fiókjában.

Bővebben

Kérhető papír alapú számla postai úton? Szállítási/számlázási adatok eltérhetnek?

Adatai szerkesztéséhez kérjük jelentkezzen be felasználói fiókjába,

Miután bejelentkezett, válassza ki a bal oldali menüben a “Profil beállítása” menüpontot, majd a lenyíló menüben ismételten. A megnyitott oldalon a “Vevő” fül lesz aktív.

Papíralapú számlák postai úton

A “Vevő” fülön győződjön meg arról, hogy a “Számla kézbesítési módja” legördülő menünél a “Postai úton” (By post) van kiválasztva.

Ne felejtse el menteni a változatásokat a “Mentés” gombra kattintva.

Eltérő szállítási/számlázási adatok

Az előbb említett oldalon a “Címek” fülre átkattintva tudja szállítási/számlázási adatait szerkesztetni.

A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező.

Ne felejtse el menteni a változatásokat a “Mentés” gombra kattintva.

Rendelés és szállítás

Rendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések

Can I change the delivery Address?

Changing the delivery address for a running order is possible until the status of the order says “Production Finish”.  How to do this?

  • Go to “’running orders”
  • Select the order and click the black button “modify order”.
  • Now select a different delivery address from the drop down list.

If you want to ship to an address, which is not yet appearing in this dropdown list, please contact the power user of the account. He can create a new delivery address in this dropdown list. (He can do this via “manage profile”).

Can I change the Order Quantity? Change the delivery date? Cancel my order? Upload new data?

This depends of the status of your order.

If the preparation of the data is already finished or if the order is in production, no changes are possible anymore.

The fastest way to make the modification is through your online account:

  • Go to your “running order” list.
  • Select the order by checking the box on the left.
  • Click the black button “modify order” on top of the page (Important tip: don’t do this by clicking on the PCB Visualizer, no changes can be saved via PCB Visualizer for a running order !).
  • The system will tell you if the order can still be modified.
  • If possible (after clicking on “modify specifications”) this order will automatically be “cancelled” and will be placed back in your shopping basket. (Important: the order is not processing anymore)
  • In your shopping basket, you can then modify the order details, delivery term and/or upload a new dataset using PCB Visualizer if you like
  • Check out the item again to re-order and verify if it re-appears now in your list of “running orders”. If it does, it will have a new order number and you will be sure it is back in process.
Can I verify the production data before Eurocircuits starts manufacturing?

Pre-production approval – a customer request for reassurance

Not sure about your artwork or how our engineers will interpret it? Sometimes your data files may contain features that our automated PCB Visualizer process cannot recognise. Or you may be worried that your first layout is not quite right. Whatever your concern, we can give you the reassurance you need. Set up an approval step for the production-ready data for your board just before it goes into physical manufacture. As soon as our engineers have completed their checks, we will send you an e-mail to advise you that the production files are ready and waiting for your approval.

To set up a pre-production approval: go to “running orders” in your account and select a “request pre-production approval”. You can do this for every order in your running order list that has not yet reached the status “panelise” (from status panelise on it’s too late).

The order will now also be listed under “pre-production approval overview” in the main menu (left column) in your account. The item is still in analysis, so not yet ready to verify the data.

After preparation, the production-ready job goes into the customer’s pre-production approval (PPA) folder – “items ready for your approval”. You will receive our e-mail and need only 1 click to send the job on for manufacture. How?

  • Go to “preproduction approval” – the status of your order is “waiting for your approval”.
  • Click the orange button “review for approval
    • Have a closer look in PCB Visualizer: our production data of your PCB or customer panel is displayed on your screen (especially check technical options like internal milling, customer panel layout and other specifics).
  • Then you decide to “approve” or “reject”:
      • If approved, the order will be moved directly to our production panel section, no changes are possible after that.
      • If rejected, do the following of two options
        • write clearly why in the comments section and our people will receive your message and will check how to proceed next
        • or upload a new data set after which your order is processed further through the exception flow

How are delivery times calculated?

Delivery terms is actually the number of days after we start production your PCB’s they are Shipped from our factory.

The Delivery term starts the day after receiving the order, this is seen as starting at 00H00, thus if you order at 23H15 the Delivery term will start at 00H00 of the following day.

Working days are Monday to Friday inclusive and excluding Public holidays.

Examples:
  • If a 3 day Delivery term is selected and the order placed at 22H00 on Monday, then the PCB’s will be Shipped on Thursday.
  • IF a 3 day Delivery term is selected and the order placed on a Wednesday then the PCB’s will be Shipped on the Monday.

The above applies providing the order was not stopped due to documentation, data or other issues.

How can I add/change my Purchase References (PO)?

You can add or change the purchase reference for an item in your shopping basket or for a running order until the status of the order says “Production Finish”.  How to do this?

  • Go to your shopping basket or to the list of your running orders
  • Select the item or order and click the black button “edit administrative details”.
  • Now you can add your references.

It is important that these fields are activated to be shown in your account (sometimes they are hidden). If only the PCB name appears, please contact the power user of the account. He can activate these fields. (He can do this via “manage profile”).

How do I place a repeat order?

To place a repeat order first Sign In to your account.

The select “CALCULATE AND ORDER” from the left-hand side menu, then select “Order repeats/view history” from the menu. This will display a history of your orders.

Repeat order - web

To “Order a repeat” simply check the box on the left of the row for the specific PCB,  then select the “Order a repeat” button at the top of the window.

Repeat order select - web

This will open the PCB Visualizer where you can review the details and prices etc.

Repeat order PCB Config - web

Once everything is correct select the “Add to basket”button and continue instructed.

How do I upload new data to resolve an issue?

To upload new data to resolve an issue please see the video below or refer to How to Resolve Exceptions on our website.

See also: What happens if there is a problem with my data?

I forgot to order a stencil. Can I still do it later?

You can order Stencils even after you have checked out and placed the order for the PCB, first Sign In to you account.

Then select “CALCULATE AND ORDER” from the menu list on the left-hand side and then select “Order stencils”. Next select “Price calculator” in the “Stencil order for an existing/ordered PCB” option.

Order Stencils - web

This will open a new window, click on the “Select” button corresponding to the order for which you would like to order Stencils.
 Select Job Order Stencils - web
The “Stencil service” window will open, here you fill in the details for the Stencil(s) you wish to order and click the “Add to basket” button and follow the instruction.
Stencil service - web
Megrendelése nem érkezett meg?

Amennyiben megrendelését már feladtuk, de nem érkezett meg Önhöz, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb.

Felvesszük a kapcsolatot a szállítási partnerünkkel, hogy tájékoztatást kérjünk a küldeményről és megoldást találjunk a mielőbbi kézbesítésre.

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

E-mail: eupcb@eurocircuits.hu
Telefon: +36 36 531 571
Chat: Weboldalunk böngészése során azonnali ügyfélszolgálati segítséget kérhet bármikor a chat ablak aktiválásával.

Miként végzi a szállítást az Eurocircuits?

A kézbesítés általában futárszolgálattal történik, de adott esetben más módszer is alkalmazható.

A szállítási költség a kész megrendelés becsült súlyán alapul, és a megrendelés leadásakor kerül kiszámításra.

További információkért tekintse meg a Szerződési feltételek 5. pontját.

What happens if there is a problem with my PCB data?

We always run 100% pre-production checks on customer data. That way we can be sure you will get the board you want on the day you want it.

Our online check software, PCB Visualizer, has significantly reduced the number of exceptions but there may be remaining data or order issues.

Our engineers use their know-how to make the most logical correction to the order or the data where possible. This results into two possibilities:

  1. Logical corrections by our people are possible and we only need customer approval:
    The production-ready job goes into the customer’s pre-production approval (PPA) folder. He gets our email and needs only 1 click to send the job on for manufacture. How?

    • Go to “preproduction approval” – the status of your order is “waiting for your approval”.
    • Click the orange button “review for approval” – the document with the repair details/proposal/corrections will open automatically on your screen (if not, click on the grey button “repair details” to open it).
      • Check our proposed “repairs” in the document.
      • Have a closer look in PCB Visualizer: our production data of your PCB or customer panel (including the repairs) is displayed on your screen (especially check technical options like internal milling, customer panel layout and other specifics).
    • Then you decide to “approve” or “reject”:
        • If approved, the order will be moved directly to our production panel section, no changes are possible after that.
        • If rejected, do the following of two options:
          • write clearly why in the comments section and our people will receive your message and will check how to proceed next
          • or upload a new data set after which your order is processed further through the exception flow

Nearly 90% of jobs are authorised right away and go straight into production. No delays – and the customer doesn’t have to spend time making the corrections – a win-win result: the right board on the right day with minimum disruption to the designer.

  1. A logical correction was not possible and we need the customers input:
    • If the detected PCB data issue is not “repairable” by Eurocircuits and no solution can be proposed, then we will raise an “exception” as we have always done.
    • Go online to “exception overview” – check the problem, correct your data and upload your new complete PCB dataset.
    • The delivery date will be recalculated at the moment when you upload your dataset. Do this as fast as possible to avoid any delay in delivery.
What is the Cut-Off time for placing an order?

The cut-off time for placing an order is 24H00, meaning that the delivery term starts at 00H00 of the next day.

Where is my order? What do order status names mean?

To track the status of your order first Sign In to your Eurocircuits account.

Select “CALCULATE AND ORDER” from the left-hand side menu and then select  “View running orders”.

This will open a window with a list of all your running order and provide information such as Order number, PCB name, order Status and expected Shipment date etc.

Running Orders

To check status of your order first check the box next to the order number, then select either the “History” button at the top of the window or click directly on the status in the order row.

Running order status - web

This will open a pop-up window where you able to see the status or your order, select the “Back”button to return to the “Running orders”overview.

Running Order history window - web

For a definition of the text in the “Status” column select the “Status details” button at the top of the window.

Status details selection - web

A pop-up window will open listing all the definitions will be displayed.

Status details - web

Will I get an order confirmation?

Yes, a final order confirmation is sent after the preparation of your PCB data is done and the data are ready for production.

In case you have asked for a pre-production approval, we will send the order confirmation after your final approval to move ahead in to production.