Történelmi háttér

Az első 10 évünkben a “nevezd meg, mi megcsináljuk” értékesítési elvet követtük. Ez egy költséges stratégia volt, amely komoly beruházásokat igényelt az üzemben, folyamatokban és szakértelemben. A 2000-2001-es évekre már alig maradt profit értékű árrés a beruházás fenntartásához; a recesszió és a nyomtatott áramköri lapok gyártásának a távol-keleti, alacsonyabb költségű területekre történő áthelyezése fenntarthatatlan szintre szorította le az árakat. Sok PCB gyártó vagy megszűnt, vagy brókerré vált, és forgalmának nagy részét a Kínából származó importból szerezte. A túlélők specializálódtak, vagy úgy, hogy a csúcstechnológiai piacokra költöztek, ahol a magas árak kompenzálták a folyamatos beruházásaikat, vagy úgy, hogy megtalálták a költségcsökkentés módját. Mi az utóbbi stratégiát követtük, világos, előre meghatározott kínálatot vezettünk be, amelyhez rendelésösszevonás, valamint online rendelés és adminisztráció társult.

Eurocircuits filozófia

Jerome McCarthy 1960-ban javasolta a “4P” marketingmodellt, amely a termék, az ár, a promóció és a hely szempontjából írja le egy vállalat kínálatát. (Product, Price, Promotion, Place) Az Eurocircuits-nél azonban mindig is Robert F. Lauterborn 1993-as “4C” modelljét használtuk. Ez nem azon alapul, hogy a beszállító hogyan látja a piacot, hanem azon, ahogy a piac, a vevő látja a beszállítót. A “4C” a következő: Fogyasztói igény, költség, kényelem és kommunikáció. (Customer value, Cost to the customer, Convenience, Communication)

Fogyasztói igény

Mi az ajánlatunk értéke az ügyfél számára?

1. PCB prototípusokra és kis sorozatokra specializálódtunk rövid szállítási határidőkkel. Itt az ügyfélnek két elsődleges követelménye van:

– A szolgáltatásnak mindig rendelkezésre kell állnia.

– A szállításoknak mindig időben kell teljesülniük.

Ennek elérése érdekében folyamatosan mérjük teljesítményünket, és gyárainkat ennek megfelelően jutalmazzuk. Ügyfeleink megbíznak bennünk – a bizalmi modell.

2. Egyértelmű kínálatunk van: standard technológiájú rigid-, IMS-, RF- és SEMI-FLEX nyomtatott áramkörök, amelyeket rendelésösszevonással, költséghatékony technológiai paneleken gyártunk, a piacon elérhető legszélesebb technológiai választékkal. Az ügyfélnek biztonságot adunk az igényei teljes skáláján – a biztonságos kikötő modell.

3. Mi vagyunk az egyik legnagyobb, prototípus és kisszériás PCB beszállító Európában. Méretünk, növekedésünk és folyamatos beruházási politikánk garanciát jelent ügyfeleink számára a minőségre, a folyamatos, megbízható szolgáltatásra és a változó igényeiknek megfelelő folyamatos fejlesztésre. Minden ügyfelünk hosszú távú kapcsolatot köthet velünk, bízva a jövőben – a biztonságos kikötő modell.

4. Nem vagyunk brókerek; minden nyomtatott áramkört saját gyárainkban, saját ellenőrzésünk alatt gyártunk az IPC A-600 II. osztály szerint. Minőségügyi rendszerünk ISO 9000 tanúsítvánnyal rendelkezik. Ügyfeleink bízhatnak bennünk, hogy minden megrendelésük során egyenletesen magas szintű minőséget szállítunk – a bizalmi modell.

5. Bár 2020-ben több mint 121.000 megrendelést kezeltünk több, mint 12 000 ügyfél számára, minden egyes megrendelést 100%-ban ellenőrzött mérnöki részlegünk. Minden egyes tervet ellenőriznek a gyárthatóság és a rajzolat nyilvánvaló hibái szempontjából. Minden rendellenességet jelentünk a vevőnek, és javaslatokat teszünk a megoldásra. A gyárthatósági elemzéseink segítségével a vevők akár 25%-kal is csökkenthetik a PCB költségeiket. Ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy az általunk szállított nyomtatott áramkör megfelel az általuk tervezett kialakításnak – a bizalmi modell.

6. Vizualizációs megjelenítést használunk a lehető legtöbb információ átadására. Már a kezdet kezdetén előnézeti képet készítettünk minden egyes tervről, amely megmutatja, hogyan fog kinézni nyomtatott áramkör a gyártás után. A vevő így még a gyártás megkezdése előtt észlelheti, ha valami nem stimmel – a bizalmi modell.

7. Minden tétel teljes mértékben nyomon követhető, amelyhez a vevő azonnal hozzáférhet online. A nyomon követhetőség kiterjed a nyomtatott áramköri lapokra, valamint az egyes gépekre és folyamatokra. Ez szorosabb ellenőrzést biztosít számunkra a gyártás felett, és az ügyfél számára egy újabb garanciát nyújt a minőségünkre – a biztonságos kikötő modell.

Költség

Hogyan érzékeli az ügyfél a szolgáltatásaink költségeit?

1. A megrendelések összevonása (több megrendelés egy gyártópanelen történő egyesítése) csökkenti az egy megrendelésre jutó gyártási költségeket. Ügyfeleink megbíznak bennünk, hogy a legjobb és legkedvezőbb árakat kínáljuk nekik – a bizalmi modell.

2. A rendelésösszevonás azt is jelenti, hogy nincsenek megrendelésenként súlyos beállítási költségeink, így nem számolunk fel szerszámköltséget. A tervezési iterációk így nem járnak áremelkedéssel – a bizalmi modell.

3. Nyilvános kalkulátorunk elérhetővé teszi árainkat az egész piac, az ügyfelek és a versenytársak számára egyaránt. Ez azt jelenti, hogy árazásunknak következetesnek, stabilnak és versenyképesnek kell lennie – és ezt ügyfeleink is tudják – a bizalmi modell.

4. Magyarországra történő szállítás esetén a szállítás általában díjmentes – a bizalmi modell. (Kivételt képeznek az “Off the Shelf” megrendelések.)

5. Abban a szerencsétlen esetben, ha miattunk késik a szállítás, átütemezzük az átfutási időt, és az új szállítási határidőnek megfelelően újraszámoljuk az árat – a bizalmi modell.

6. Az online árképzés és megrendelés a minimális adatszolgáltatást igénylő, átlátható menük segítségével időt és pénzt takarít meg a vásárlónak, a hagyományos kommunikációs költségek lefaragásával – a bizalmi modell.

Kényelem

Hogyan juttatjuk el szolgáltatásunkat az ügyfélhez?

1. Felhasználói felületünk a nap 24 órájában elérhető. Ez nem csupán egy weboldal az árak beszerzésére, hanem egy nyitott ablak a teljes e-business kínálatunkra, amely számos ingyenes online eszközt kínál a DRC/DFM elemzésekhez a megrendelés előtt. Az ügyfélnek hozzáférése van a teljes üzleti folyamathoz, felhasználói profiljához, árajánlataihoz, megrendeléseihez, számláihoz és kifizetéseihez, mind az aktuális, mind a korábbi megrendeléseknél. A gyártási dokumentációt határozatlan ideig tároljuk – a biztonságos kikötő modell.

2. Minden dokumentáció gyorsan visszakereshető és könnyen megjeleníthető. Az ügyfél könnyen letöltheti a gyártási dokumentációt is, például harmadik féltől beszerzendő stencil rendeléséhez – a bizalmi modell.

3. Az online felület betekintést kínál az ügyfélnek a belső adminisztrációnkra. Ez garantálja az ügyfél számára az Eurocircuits megrendelései átláthatóságát – a bizalmi modell.

4. Az Eurocircuits és az ügyfél közötti kapcsolattartás 100%-ban online történhet, de személyes kapcsolattartás igénye esetén ügyfélszolgálat is rendelkezésre áll. Az Eurocircuits professzionális értékesítési csapattal rendelkezik Európa-szerte. A bizalmi modell.

Kommunikáció

Hogyan találhat meg minket és a kínálatunkat az ügyfél?

1. Egyértelmű és folyamatosan fejlesztett weboldalunk van, amelyet könnyen használhat. Rengeteg technikai információt tartalmaz szolgáltatásainkról és arról, hogyan lehet a lehető legtöbbet kihozni belőlük. Más dokumentumok bemutatják, hogyan tervezzen meg egy nyomtatott áramkört, hogy a költségeket alacsonyan tartsa, és biztosítsa, hogy a megrendelés gyorsan és biztonságosan haladjon végig a gyártási folyamatunkon. Mindezt egy videósorozat támogatja, amely bemutatja, hogyan gyártjuk a nyomtatott áramkört – a biztonságos kikötő modell.

2. Saját bloggal és közösségi média csatornákkal rendelkezünk, hogy ügyfeleinket naprakészen tájékoztassuk arról, hogy mit csinálunk. Az átláthatóság az ügyfelek bizalmának kulcsa – a bizalmi modell.

3. Magyar ügyfélszolgálattal és online chat támogatással rendelkezünk a weboldalon. Ügyfeleink tudják, hogy bármikor segítséget kaphatnak tőlünk, amikor csak szükségük van rá – a biztonságos kikötő modell.

4. Minden ügyfelet e-mailben értesítünk a szolgáltatásainkkal kapcsolatos újdonságokról és eseményekről, amelyeken részt veszünk. Ugyanezeket a híreket a weboldalon is közzétesszük. Természetesen minden felhasználó szabadon leiratkozhat hírleveleinkről – a bizalmi modell.

5. Az elmúlt 10 évben részt vettünk a szakterületünk összes jelentős európai kiállításán, hogy ügyfeleink személyesen is találkozhassanak velünk a saját országukban.

Az Eurocircuits versenyelőnye

  1. Kis megrendelések gyors átfutási idővel:
      1. Mindig rendelkezésre áll
      2. Mindig időben
  2. Rendkívül megbízhatóak vagyunk:
    1. Tisztességes és stabil árakat kínálunk
    2. Szállítási teljesítmény
    3. Termékminőség
  3. Nagyfokú ügyfélkényelmet kínálunk:
    1. Mindig elérhető online
    2. Átlátható árképzés és nyitottság mindenki számára
    3. Vizuális kommunikáció a teljes üzleti folyamat során
    4. Teljes körű online ügyintézés az árajánlattól a számlázásig