Menu

Eurocircuits Printed circuits blog

Mik a Eurocircuits várható fejlesztései, mik a futó projektjeink

Az Eurocircuits Kft. stratégiája-a feljődés 20 éve
Post by  Patrick Martin on 06 Jan 2012  | Posted under Eurocircuits strategy and history Megtekintés: 4364

A fejlődés 20 éve-egy grafikonon szemléltetve

Az első 10 év

Europrint-ként indultunk, és a kezdetektől a piac aktív szereplői voltunk a prototípusok és a kis szériák területén. Célunk az volt, hogy kiszolgáljuk a vevőket, akik bármilyen kéréssel fordulhattak hozzánk. Ez a lehetőség meglehetősen drága volt, és nem volt lehetőség sem a gyártási sem az üzleti folyamatok optimalizálásra.

A nyomtatott áramkörök árának folyamatos csökkenése és a „régi stílusú” szolgáltatás romló megbecsülése kéz a kézben járt, illetve tovább rontott a helyzeten a tervrajz megszűnése és a tanácsadó szakemberek hiánya a megrendelő vállalatoknál. A specializálódás eltűnése miatt az árak az évek alatt összeomlottak.

Az alacsonyabb ár elérése miatt megszűnt a szolgáltatás magas ára, de ez megölte a hasznot majd végül veszteséget okozott és közelített a csőd.

A következő 10 év

Annak tudatában, hogy a hagyományos piac lesújtó hanyatlásban van, kerestük a lehetőséget a szolgáltatás árának csökkentésére. Gyártási szinten a megoldást a pooling rendelés jelentette. Itt az a cél, hogy a gyártási panelon több érték legyen és csökkenjen a költség. Ahelyett, hogy 1 gyártási panel, 1 munka 5 kicsi kártyáját tartalmazza és üresen marad a panel fele vagy több, kitöltjük ugyanolyan technológiával készülő más munkákkal. Ezzel az érték nő, de a költség ugyanaz marad.

Ahhoz, hogy ezt elérjük, sok munkát kell összekombinálni. És ezeknek a munkáknak illeszkedni kell az előre meghatározott standard technológiához, hogy a rendelések egyesíthetőek legyenek. Hogy mindez eladható legyen két dolognak kell teljesülni: egy oline kommunikációs eszköz árkalkulációs és rendelési lehetőséggel illetve olyan kedvező ár, ami miatt a vevők eltekintenek a speciális kérésektől..

Ez működött. Öt éven belül a hagyományos piac átalakult-vagy megszűnt-de az újonnan kialakuló piac nagyobb lett, mint a régi volt.

A jövő

Ezekben az években sokat fektettünk abba, hogy kiterjesszük a szolgáltatásainkat, annak érdekében, hogy a legszélesebb ajánlatott nyújthassuk Európában. Nagyon fontos, hogy a versenyben elöl maradjunk és további kényelmi szolgáltatásokat és hozzáadott értéket kínáljunk anélkül, hogy a költségek túlságosan megemelkednének. Ha az árak az irányításunk alatt maradnak, akkor lehetőség van arra, hogy a piacot magunkhoz ragadjuk és learassuk a babérokat.

A most megjelenő termékek és szolgáltatások nagy része számítástechnikai és eC-összeszerelési eszközök, amelyek a vevőket segítik abban, hogy praktikusan megvalósíthassák a terveiket.


Leave your comment

Comments (0)